Niji
Communication globale
L'agence
CRÉDO
No routine, other than pushing forward,
No rules, except those we write,
Gravitas and pizzazz at every step,
Denting the universe starts today.
CONVICTION
Users are humans.
Humans go through experiences.
Experiences generate emotions.
Emotions create value.
Inspiring human experiences at scale.
---
Année de création : 2001
Chiffre d'affaires : 114 M euros (+15%)
Nombre de collaborateurs : 1 350 dont 149 à l'agence
---
RÉCOMPENSES
2023 :
Grand Prix Stratégies du Luxe - 1 Gold + 1 Silver
The Lovie Awards - 1 Gold + 1 bronze + 1 Shortlisted
Grand Prix Stratégies de l'Expérience Client, 2 Gold
Grand Prix Stratégies de la Communication, 1 silver + 1 Bronze
Webby Awards - Crafted with Code I Top 4 Worldwide + Nominee + Honoreee
2022 :
Grand Prix Stratégies du Design - Grand Prix + 2xGold
Grand Prix Stratégies de la Communication d'entreprise - Gold
Grand Prix Stratégies de l'engagement client - 1 Gold + 1 Silver
Webby Awards - Nominee + 2x Honoree
+ 29 autres Awards ces 26 derniers mois.
Les secteurs d'activités
Conseil & planning stratégique / Dispositifs web & mobile / e-Commerce / Content Marketing & Brand Content / Animation éditoriale & Content Snacking / Social Media & Social Selling / SEO & Acquisition / Services & Experience Design / Ideation / Sustainable Design
Les clients
BNP Paribas, DALKIA, Decathlon, EDF, France TV, GROUPE AUDENCIA, GROUPE BARRIERE, GROUPE COLISEE, INTERMARCHE, La Poste, La Redoute, L'Oréal, M6, OCDE, Orange, Picard, RATP GROUP, RELAIS&CHATEAUX, RITZ PARIS, SNCF, TRANSGOURMET, VOLVO